Trött och gnällig!

Vi har dator igen! Yohoo...

Idag är jag trött och gnällig! Somnade för sent igår med tanke på att jag öppnade idag! Jag hämtade Samuel tidigt och vi åkte direkt till Maxi för att hitta något till festen på lördag! Jag kan inte avslöja för mycket eftersom festföremålet kanske läser min blogg (inte troligt men man vet aldrig). Men på söndag får ni veta allt + se bilder hoppas jag.

När vi kom hem åt vi mellis och jag läste en skvallertidning och sen somnade jag visst en halvtimme. Gud vad skönt det var men inte blev jag piggare för det. Jag som skulle städa, jag plockade i hallen och vardagsrummet så imorgon är det bara att dammsuga där och det går ju rätt fort.

Samuel och jag skulle äta kalla köttbullar, potatissallad och grönsaker till middag idag och det inhandlade vi efter vi varit på Maxi. När jag tog fram potatissalladen så var den frusen! Gissa om det gjorde mig gnällig och irriterad? Det var bara att värma pasta och sen äta det istället med de kalla köttbullarna. Inte lika gott men det fick gå!

Nu håller jag på att leta i alla webbutiker för att hitta en sorts pärla till ett beställningsjobb! Men det är helt omöjligt så jag kanske måste tänka om! En på jobbet köpte armbandet i rosa, hematit och vitt och vill nu ha en stjärna i samma färgställning! Men jag får leta vidare, jag har ju bara leta i en bråkdel av alla webshopar som finns.

Nu ska jag stoppa plutten i säng och sen se antikrundan eftersom det är från Söderköping idag. Jag har en elev som ska vara med och visa vapen. Ha det bra så hörs vi! Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för kommentaren i min blogg.

Målaren har varit här varje dag denna veckan och kommer imorgon och på måndag också, blir säkert bra när det blir klart.



Vet inte om du fått mitt mail med den annorlunda beställningsförfrågan?



KRAM

2009-02-26 @ 19:54:51
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Bloggblad

Jag kände igen eleven... men saknade de två inspelningar som vi passerade precis förbi i kön. Inte för att jag ville se mig själv stirrbliga i kameran, men det måste vara snopet för dem som blev filmade....

2009-02-27 @ 22:04:02
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0