Tisdag den 10/2 2009

Idag sålde jag ett armband till en arbetskamrat! Det var inte meningen men det blev så! Jag gjorde ett nytt igår i svart och vitt som kunde matcha några av mina kläder!

Hon tyckte det var fint och ville beställa ett likadant men då sa jag att om det passade henne så kunde hon ju ta det. Det passade och armbandet var SÅLT!

Annars har det varit en rätt lugn dag idag på jobbet! Det hände en sak på förmiddagen som inte var så kul men det är chefens ansvar att rätta till det problemet.  Hämtade Samuel på frita och mötes av den glada minen "not". Tjurig som alltid när han ska gå hem men jag är van. Har varit så här sen han började på "dagis". När vi kom hem åt vi spagetti och köttfärssås och efter sattes tv:n på. Samuel sitter framför den och jag framför datorn. Men jag ska snart gå in till honom och fråga om han vill spela ett spel (gärna blokus duo) eller leka på hans rum. Något tillsammans ska vi göra iaf! Imorgon blir en tuff dag, börjar 7.00 och jobbar till 16. Efter det har jag en håltimme tills vårt APT-möte börjar som varar till 19.00. Kl. 19.30 börjar träningen och håller på till 21.30. Men men, så är det ju inte varje onsdag som tur är!

Nej, nu får ni läsa någon annan blogg eller hitta på något annat kul för det ska jag göra!
OBS! I smyckeskategorien har jag uppdaterat  "mina smycken"


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Liv!



Jag ser att du har fullt upp hela dagen imorgon... Det har jag också för först ska jag "provjobba" (hjälp!!!) på den där skolan där jag har sökt jobb hela dagen och sedan på kvällen ska vi åka till Värmland.



Så jag lägger helt enkelt vår brevlådenyckel i ett kuvert i er postlåda. Sen kan du väl kolla vad som har kommit lite då och då, du behöver inte kolla varje dag men kanske varannan! :-) Det enda som kan vara PANIK är om det kommer nåt från Arbetsförmedlingen. Vet ej om allt de skickar ligger i kuvert som det står Arbetsförmedlingen på, så om det kommer nåt brev som ser "misstänkt" ut kan du väl bara öppna och kolla, även om det inte står Arb Förm på utsidan! Och så ring eller sms:a om det är nåt, typ "du MÅSTE komma hit imorgon bitti kl 8 annars får du ingen a-kassa"... (suck)



KRAAM

Anna

2009-02-10 @ 21:47:56
Postat av: Liv

Hej Anna! Ha det så gött i Värmland! Skicka ner lite snö till oss är ni snälla! Skicka hit nyckeln bara så ska jag kolla! Ska jag ta upp posten hit eller lägga in den till er? Men jag lovar att höra av mig om det är något! Lycka till på "jobbet" imorgon! Det kommer du klara galant!

Kramar Liv!

2009-02-10 @ 22:04:59
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: JonnamedJ

MEH! Du glömde ju dagens absolut viktigaste händelse! ;) Min eftermiddag blev iaf mycket trevligare efter att Samuel flåsat ifatt oss.

2009-02-11 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0