Streetdance

Idag var Samuel på sin dans. Det blev inte som jag hade tänkt mig! Jag fick sitta i ett "föräldrarum" som Samuel kallade det så jag fick inte ens se lite. Som tur var hade jag tagit med mig min bok så nu fick jag iaf läst lite.

Jag hann iaf ta ett kort på honom innan det började. Han showade lite framför kameran så det blev ett häftigt kort.

                         Han säger att det bara är kepsen som saknas nu!

Även Samuel tyckte att mitt senaste armband var fint och han ville ha ett likadant. Så det satt jag och gjorde åt honom på förmiddagen idag. Han valde färgerna svart, turkost och rött!

Efter dansen åkte vi ut till Smedby till Mattias föräldrar och fick god mat. Det bjöds på köttfärslimpa alt. kålpudding med potatis, sås, kokta grönsaker och en sallad. Det var riktigt mumsigt! Vi tittade på diabilder från när Mattias och hans mellanbror Jocke var små. Det var lite kul att titta på, sent 70-tal och tidigt 80-tal. Mattias mamma envisades med att klä sina pojkar i samma kläder och det var oxå ganska kul att se.

Nu ska jag gå och läsa en saga för min lille plutt som inte är så liten längre. Men vi ses och hörs av en annan dag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Liv, jag är inne och läser som vanligt... :-)



Kul med dansen för Samuel. Min plutt har haft bandyträning idag som vanligt på söndagarna, alltid lika kul att se vad han utvecklas från gång till gång. Och lillasyster har lärt sig åka skridskor jättebra för hon är ju med och åker varje gång!



Jag ringer dig imorgon. Undrar om du kan kolla vår brevlåda då och då under perioden 12-22 februari när vi är bortresta - bara IFALL det kommer nåt brådskande från Arbetsförmedlingen!



KRAM

Anna

2009-02-08 @ 23:01:26
Postat av: Liv

Jag kan absolut kolla er brevlåda! Hur Samuel utvecklas på dansen vet jag som sagt inget om för vi får ju inte titta. Men på uppvisningen ska det bli kul!

2009-02-08 @ 23:05:10
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Yonna

Jag tycker han får öva upp en privat uppvisning för Kim och mig när vi kommer, jag vill se hur duktig han är killen. Kramar i massor

2009-02-09 @ 02:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0