Samuel!

Min plutt blev hämtad strax efter 10 för att gå på mässan tillsammans med farmor och farfar! Jag saknar honom redan! Jag får inte träffa honom förrän imorgon efter matchen, strax efter kl 4. Ohh...vad jag ska pussa på honom när jag kommer hem. Pusskalas!

Till dig, Samuel!

Detta är just nu Samuels favoritmusik! Herreys samlingsskiva går varm i bilen. Jag tror vi har lyssnat på den i ca 3 månader och jag och Mattias tröttnade för länge sen men inte Samuel.

Snart ska jag och Mattias åka ner till stan och strossa lite och äta lunch. Jag är i princip helt färdig för festen ikväll. Det är skorna men det löser sig. Nu blir det inga fler inlägg förrän imorgon med en rapport från festen. En bildkavalkad ska jag förhoppningsvis oxå kunna lägga in. Lyssna nu på Herreys och fortsätt med dagens bestyr så hörs vi imorgon. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0