NOICE

På augustifesten här i Norrköping i somras kom Noice på besök. Både jag och Mattias ville gå ner på torget och lyssna på våra tonårsidoler. Som vanligt får ju då Samuel hänga på men han tycker det är kul då han älskar musik. Första låten börjar och Samuel är såld! Han diggar oxå Noice nu! Här kommer favoritlåten:

MARCUS ÖHRN regerar! Han är ju bara bäst som sångare i Noice!

Och om ingen förstod så är det jag som vabbar idag! Men idag mår han bra! Tjatar om lunch här nu så det är bäst jag fixar det. Så imorgon går jag och jobbar som vanligt. Jag skriver kanske mer sen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej kul att du kommer imorgon! Idag har varit en bra dag på jobbet med bl a fyra fina tårtor. Jag har lekt fotograf. Kram Jenny

2009-02-16 @ 16:55:34
Postat av: Caroline

Jag var också där och lyssnade!! :) Dem var bra!

2009-02-18 @ 16:41:07
Postat av: Liv

Visst var de! Vi stannade hela men så var det inte tänkt! Vi ses nästa lördag och då ska vi ha så kul!

Ha det...

2009-02-18 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0