Matchen!

Vi förlorade med 7-3 idag och det är inget kul alls! Men om vi inte spelar efter den förmågan vi har då vinner vi heller inte. Första perioden så hade vi bara ställt in skorna typ och hoppades på att de skulle vinna åt oss. I andra så gjorde vi en toppenperiod. Men det blev ändå bara 1-1 i perioden. Tredje perioden blev en kämpa insats men för mycket slarv och missade mål. Men men... jag tror ingen i KFUM är riktigt nöjd med den här insatsen. Nu har jag stått min första match på ca 8 år och jag gjorde ingen toppmatch jag heller men målen bakåt var inte bara mitt fel!
  
Sonen och jag
i våra fina målvaktsmunderingar!
Lika som bär (iaf i hjälm).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Synd att ni förlorade. Du har en trogen läsare i mig :) Jenny

2009-02-01 @ 20:10:48
Postat av: Liv

Tack Jenny!

2009-02-01 @ 20:37:41
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: merlyn

gratulerar, du har blivit utsedd till "veckans blogg"! In på min blogg för att hitta dig i rampljuset:D

2009-02-02 @ 09:21:38
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0