Match på söndag!

Det blev ingen träning idag, för många som var borta (sjuka och pluggade). Det var tråkigt eftersom jag var så taggad och längtade verkligen. Det skulle ju varit sista träningen på ett tag eftersom sista matchen är på söndag då jag ska stå. Jippieee... Tränaren messade idag! Blir lite tungt eftersom det är fest på lördag men jag får ta det lite lugnare än jag tänkte.

Idag gick det bra att jobba, lite av tröttheten var försvunnen och det kändes bättre än igår. Imorgon har jag min bästa dag, 6.00-12.30! Det är skönt att få gå hem så tidigt en dag i veckan och jag har väldigt många timmar med min son. Visserligen har jag städning på schemat men jag är effektiv så det tar inte så lång tid. Imorgon ska vi shoppa lite inför festen, lite saker jag behöver.

På fredag slutar jag 15.00 och Mattias börjar jobba 14.00 så Samuel och jag ska ha en egen myskväll. Det längtar jag oxå till! Jag har många saker just nu som jag längtar till och det känns väldigt bra.

Nu ska jag avsluta här och gå och lägga mig! Om jag kan sova för Christoffer är här och kollar på fotboll tillsammans med Mattias. Ni vet ju hur det kan låta om domaren blåser för något som de inte tycker är bra! God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

OJ LIV VAD DU BLOGGAR MYCKET! :-)



Har läst igenom nästan allt... Jättekul att hänga med i allt ni gör. Och vilka snygga bilder du har. Skönt att ni alla är friska nu.



Vi är lite deppiga för att snön är på väg att smälta bort, men annars är allt bra. Vi har haft min fd jobbkompis Stina från Linköping här på besök under kvällen, lyxat oss med fisksoppa och semlor till efterrätt. Mysigt!



Imorgon måste jag till Arbetsförmedlingen. Inte lika mysigt...



Kram

Anna

2009-02-25 @ 23:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0