Magsjukan!

Idag har Samuel kräkts 2 ggr! Usch...han har varit ganska pigg ändå men mellan varven sett hängig ut. Han kräktes innan frukost men åt sen en halv macka. 3 timmar senare kräktes han igen. Så jag vet inte om det är magsjukan! Nu sitter han med en korv med bröd men är inte intreserad av den alls. Jag gav en till honom mest för att kolla om han skulle äta eller inte. Som sagt så vet jag inte om det är magsjukan eller något annat som finns i magen. Nej... nu kräktes han igen! Det ÄR magsjukan! Då är ju frågan vem av Mattias och mig som ska vaba?

Annars har vi inte gjort så mycket här hemma idag! Samuel och jag har haft ett kanonbra teamwork när vi byggde upp hans legolastbil. Det tog bara 2½ timme att leta delar och sen bygga. Jag letade och Samuel byggde.

Grävmaskinen var ju den han fick igår och den lilla gula skrapan fick han av sin moster och morbror i julklapp! Lastbilen fick Samuel på julafton 2007 för att han inte ätit godis på lite mer än en månad. 19 november 2007 upptäcktes det att Mattias hade fått diabetes. Min stora plutt fick ligga på sjukhus en hel helg för att de skulle komma tillrätta med hans värden. Då bestämde Samuel och jag att vi skulle sluta med godiset fram till julafton. Och vi var kanonduktiga och Samuel hade fått önska sig något och det blev denna lastbil.

Vill oxå nämna att för första gången i världshistorien så gick båda mina favoriter vidare i melodifestivalen! Igår var en bra omgång men Måns Zelmerlöv var outstanding! Hans låt var precis i min smak! Just nu vill jag att han ska vinna hela baletten men nu är det ju 16 låtar kvar att lyssna på. Sista deltävlingen går av stapeln den 28/2 och då är vi bjudna på fest och då ska några som Mattias känner delta! Så de måste vi rösta på!

fredag kommer min lillebror Kim och min lillasyster Yonna hit till oss och ska hälsa på. Vi längtar så efter er! Jag hoppas att vädret håller i sig för nu är det lite minus, blå himmel och solsken. Vi ska åka och bada har vi bestämt men annars är det öppet men vi ska roa oss och ha det mysigt och bara umgås! Samuel blev bjuden på kalas till busfabriken på lördag. Det är en f.d dagiskompis som bjöd och Samuel tycker att det ska bli så kul! På söndagen är det streetdance igen (sportlovsledigt idag) så helgen kommer bara att försvinna så snabbt men vi ska göra det bästa av den. Jag har tagit ledigt på fredag dessutom! Jag längtar....

OBS! Snälla, glöm inte att kommenatera så jag vet att det är någon inne och läser! Jag skulle bli så glad!

Kommentarer
Postat av: mattias

ett virus e sånt som händer.....

2009-02-15 @ 20:08:31
Postat av: Yonna

Jag längtar så till fredag och då ska det busas kramas och pussas,

2009-02-16 @ 08:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0