Magsjukan igen...

men nu är det jag och Mattias som har den! Fick gå hem tidigt från jobbet och låg och sov/läste från 10.20 till 14.00. Jag mår så illa men kräks inget men däremot gör jag det andra! Var lite orolig när jag skulle hämta Samuel från frita om jag skulle klara det men det gick! Vi stannade till och med vid konsum. Jag skulle posta ett brev till en tjej som har beställt en sak av mig + köpte cocacola och MJUKT toapapper. Mattias kom hem från Gustavsvik och sa att han hade kräkts. Så imorgon är vi hemma båda 2. Vi ska försöka röja så att mina syskon får plats när de kommer på fredag. Jag hoppas att vi är friska då!

NU ska jag gå ut och gå ner till Samuels fotbollsträning och hämta honom. Han fick skjuts dit av en klasskompis och hans pappa. Tack M, L och O! Jag ville inte gå dit och sitta där en timme när jag mår så illa! Men ut i kylan och bara gå det hoppas jag att jag fixar.

PUSS och kram!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Uch stackare! Krya på er!



KRAM

2009-02-18 @ 19:37:25
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Eva Magnusson

Stackars er då!! Hoppas ni blir bra till fredag så ni kan ha lite kul till helgen. Gamla mamman har det bra, det är alldeles för kallt bara, jag vill ha vår! Tänk att det var jag som döpte honom till "Plutten" och det kommer han att kallas resten av sitt liv!!! Sköt om dig och pussa pojkarna från mig.

2009-02-18 @ 19:40:13
Postat av: Yonna

Ja det ska bli kul sen när han är 14 år och ska hem till sin mormor och hälsa på och så kallar hon honom för Plutten, eller när du är uppe och hälsar på och så träffar du han kompisar och kommer kalla honom plutten, stackars Samuel

2009-02-18 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0