Jag håller alltid löften!

Jag lovade ju att återkomma om jag hade mer att skriva idag! Jag hittade något att skriva om! Först av allt tänker jag berätta att syskonen, Samuel och jag har rockat loss på Guitar hero! När vi gjorde det lagade Mattias en underbar Pasta Carbonara, mums. Jag har mått bättre på eftermiddagen men nu efter ha ätit lite mår jag lite illa igen. Men det går över!

Nu till det jag hittade: Läs historien och titta på filmen och ägna 4, 35 minuter på filmen! Du ångrar dig inte!

"En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"
 Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.
 En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?"
 och pappan svarar igen "ja, min son", de gör sin andra maraton tillsammans.
 En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?"
 (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
 Och pappan svarar igen "Ja"...
 Och här kommer videon till denna historia:"



Det kom tårar när jag såg filmen! Hur kände du dig?

Kommentarer
Postat av: Eva Magnusson

Mäktigt! Vilka fantastiska människor det finns, man kan inte annat än beundra dem! Har ni det bra mina kära barn nu när ni är tillsammans? Er gamla mor tänker på er.



Själv skall jag ägna några timmar åt att göra den sista godmansredovisningen. Jag har ju 3 huvudmän och varje år till den 1 mars skall det göras en ekonomisk redovisning över det gångna året som skall lämnas till överförmyndaren.



Kram till er alla, barn, barnbarn och sambo.

2009-02-21 @ 10:43:48
Postat av: Bloggblad

Det är hjärteknipande... och man förstår hur lätt man har det med ben och armar som funkar.

Jag har sett en liknande film med en amerikan utan armar och ben som håller föredrag inför gråtande tonåringar.

(Finns en kille i Sverige också som varit i tv mycket, utan armar och ben, men med livsglöd och kämpavilja, han gick i den skolan jag jobbade i i Örebro när jag var ung)

2009-02-21 @ 12:13:09
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Jempa

Den var vacker och kärleksfull!



Tror att pappan tyckte det var värt varenda svettdroppe, när han fick se sin sons lycka över mållinjen!

2009-02-21 @ 13:03:17
URL: http://www.metrobloggen.se/jempagirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0