Jag är sjuk!

Jag mår illa hela tiden när jag gör något men inge kräks och inga toabesök idag! Jättekonstigt! Mattias är också hemma idag för att han är hängig men han är på bättringsvägen.

Idag städar vi här hemma i den takt vi orkar! Jag och Samuel har städat hans rum och jag har plockat i vardagsrummet och hallen. Hängt en maskin tvätt! Efter varje liten grej måste jag lägga mig en stund så illamåendet får lugna sig lite men varje gång jag reser mig kommer det tillbaka! Jag har ätit en liten tallrik fil och havreringar idag. Igår blev det 1½ macka till frukost på jobbet men inget mer. Jag är inte så sugen heller om jag ska vara ärlig!

Det är pest att vara sjuk! jag skulle sluta tidigt idag och sen skulle jag vara ledig imorgon! Nu vet jag inte hur det blir imorgon. Det var den långhelgen! Jag får väl ta ledigt  någon annan fredag!

Just det igår firade jag 1 månad som bloggare! Grattis på mig i efterskott!

Nähä... Nu ska jag ta en vilopaus innan jag fortsätter städandet! Ha det bra och håll er undan från magsjukebacillerna!

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Så trist, jag är rätt risig i dag utan att vara sjuk. Det känns efteråt att jag haft på tok för mycket att göra. Men nu ska jag bara slappa i tre dagar.



Hoppas vi ses på måndag. (Är impad att du orkar städa fast du mår illa....)

2009-02-20 @ 10:06:03
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0