Grrrrrrrrr........

Är just nu ledsen och besviken! Ska bara skriva av mig det värsta sen ska jag hoppa in i duschen. Jag ska ju upp 5.00 imorgon men jag slutar 12.30. Varför ledsen och besviken kanske du undrar! Jo, jag stod ju i mål i helgen som ni trogna läsare vet och gjorde ett bra jobb enligt min tränare (var ju tom omnämnd i NT). Denna vecka har jag varit och tränat både i måndags och idag och tycker själv att jag har gett 110% (kan inte göra mer). Idag fick jag beskedet att jag blir bänkvärmare på lördag (igen). Jag har accepterat att L är bättre än mig men på träningarna som vi är på båda gör vi ett likvärdigt jobb. Jag brukar inte ge 110% på träningarna eftersom jag vet att jag ändå får sitta på bänken. Men nu hade jag chansen men icke...... Så nu är jag arg, ledsen och besviken! Det blir inte lätt att tagga till matchen på lördag, inte som det känns just nu iaf! Det är bara 3 matcher kvar av serien och sen är det slut, hade varit kul att fått stå 2 matcher iaf men men, det är upp till tränaren!

Nu har jag skrivit av mig det värsta men det känns i magen att tårarna är på G. Jag fattar inte, jag är ju 35 år. Jag borde ha lagt sånt bakom mig men jag är väl innerst inne en riktig tävlingsmänniska. jaja...nya tag nästa vecka, sure thing...not!

In i duschen Liv, du stinker! Mina benskydd stinker så förskräckligt illa att de ligger ute på balkongen förutom när de är nytvättade och det ska de bli imorgon. Martina tyckte att de luktade hallontårta iaf! Ha det bra och skriv en signatur i kommentarerna! Det räcker med ett namn! SNÄLLA!!! :)

        
Så här ser jag ut på kroppen efter träningarna! Idag räknade jag till 13 blåmärken men det är från i söndags, måndags och idag. Det gör ont på en del kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: kissidor

trist och lite opsykologiskt av tränaren kanske att inte låta dig stå, du får försöka bita ihop och leva på berömmet i tidningen!



och du - lite pärlpyssel är aldrig fel för att återställa lugnet när man blivit upprörd ;) såg att du är på jakt efter ett nytt mönster att testa - hoppas du lyckas förmå dig att titta på den där youtube-tutorialen för flat spiral ändå, för tro mig den tekniken kommer du att gilla :) ! eller kanske du hittar nåt här tex: http://pagesperso-orange.fr/mk.perles/indexfr.htm ?



lycka till :) !

2009-02-05 @ 06:53:00
Postat av: Cessy

Förstår att du blev arg o ledsen. Det är aldrig kul att inte bli utvald till ett lag oavsett vilken ålder man är i. Hoppas du får chansen nästa vecka.

Kram

2009-02-05 @ 08:16:00
Postat av: Linnea

Förstår att du är besviken. KRAM

2009-02-05 @ 08:51:08
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Liv

Jag ska gå till tvättstugan nu med mina illaluktande svettkläder sen ska jag sätta mig och pärla! Städningen skjuter jag på till imorgon! Tack för era vänliga kommentarer! De värmer!

2009-02-05 @ 15:35:48
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Ariel

Tävlingmänniska kan man nog vara hur ung/gammal man än är. Försök att låta det trista blåsa förbi.

"Du kan aldrig hindra sorgens(ilskans) fågel att landa i ditt hår, men du kan hindra den bygga bo"

2009-02-05 @ 16:17:11
Postat av: Yonna

Jag vet att du är bäst min syster!!! varför skulle jag annars se upp till dig så mycket... kramar

2009-02-05 @ 20:58:39
Postat av: Liv

Jag älskar dig med syster Yster! Vi längtar tills du kommer!

2009-02-05 @ 21:03:37
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Liv

Jag älskar dig oxå Yonna! Vi längtar efter dig! Kom snart!

2009-02-05 @ 21:04:54
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch vad tråkigt att behöva vara "bänkvärmare" på matcherna... Det är nog BLAND ANNAT på grund av såna saker som jag aldrig har gillat lagsporter - att inte alla får vara med, och att man alltid måste jämföras med andra! Jag tycker om träning där jag får röra på mig utan att behöva bedömas hur "bra" jag är, och utan att behöva känna att jag sabbar för kompisarna om jag gör "fel"!



Men men jag vet ju att du gillar lagsport och är en riktig tävlingsmänniska... :-)



Lite konstigt att du och den andra tjejen inte får dela lite mer lika på att vara målvakt...?!



Jag håller på dig!



Kram

Anna

2009-02-05 @ 22:58:37
Postat av: Yonna

Kim kommer följa med så allt blir som planerat så ni vet det, vi dyker upp hos er tidigt på fredagen för kim kommer hit redan på torsdagen och sover till fredagen. Du om det nu inte kommer vara ngn snö uppe hos er då (som det förmodligen inte kommer vara) kan vi inte åka och bada då i lindköping? kram

2009-02-06 @ 11:11:47
Postat av: Liv

Varför inte bada i Norrköping eller Finspång?

Vi har äventyrsbad här oxå!

Ja, vad bra! En långhelg att rå om mina småsyskon!

2009-02-06 @ 14:12:12
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Yonna

Ja just det, det har ni ja, varför har vi varit och badat i Lindköping innan? Jag längtar så efter er, behöver komma bort från tråkiga Kalmar. kram

2009-02-10 @ 20:33:00
Postat av: Liv

Kanske för att äventyrsdelen är relativ ny här och Finspångs är väldigt nytt! Det är bara 1½ vecka kvar nu! Kom tidigt på fredagen för jag är ledig då!

2009-02-10 @ 21:16:09
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Yonna

Ja jag ska få Kim till att köra så tidigt som möjligt. Men om ni serverar frukost hos er så kan vi åka jätte tidigt.... nä jag bara skojade... puss och kram

2009-02-11 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0