Frisk och kry!

Idag har jag varit och jobbat igen och det gick över förväntan bra. Blev ganska trött strax efter 4 men det var efter 1 timme i gympan med mina gulliga 2-3:or. I slutet lekte vi jägarboll och det måste jag vara med på. Det är så kul men det tog musten ur mig. Men jag slutade halv 5 så det var lugnt.

På lördag ska vi på fest! Det ska bli så kul och jag är i princip färdig med vad jag ska ha på mig. Det är bara det jag ska ha på fötterna kvar. Marina på jobbet hade en del saker hemma, tog en chansning och ringde henne och den gick hem. Jag längtar! Samuel ska till farmor och farfar och han längtar med. De ska ev till Linköping och gå på chokladmässa. Lite avis är jag men vi ska ha roligare! 

Det blev bara ett kortis inlägg idag men jag skriver mer en annan dag! Kim och Yonna är förresten rätt piggelin idag igen och även Jenny på jobbet som jag smittade ner. Så det är skönt för dem!

Tack mamma för ditt inlägg i KFUMs gästbok! Jag blev jätteglad när jag läste det!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skönt att du är frisk igen, inte kul med magsjuka.



KRAM

2009-02-24 @ 21:16:48
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Eva Magnusson

Skönt att du mår bättre nu, hoppas ni får vara friska ett tag nu. Har pratat med Kim i kväll och han stannar hemma i morgon också så han inte smittar sina kollegor. Vi skall gå igång med lite elarbeten i min lägenhet om ett par veckor så det gäller ju att han samlar krafter.

Kram mamma





2009-02-24 @ 23:24:55
Postat av: Yonna

Ja själv börjar jag också bli frisk nu, men är inte riktigt på topp än, saknar er redan och tack för en jätte mysig helg. Kram

2009-02-25 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0