Fredag hela veckan!

Näje...nu skojade jag! Idag har jag och plutten farit runt och shoppat loss. Jag köpte ny BH och nya joggingbyxor, köpte lite saker till presenten som vi ska ge bort imorgon (bild kommer på söndag) och till slut åkte vi förbi Kostymateljén här i Norrköping. Jag har aldrig varit där förut och det var riktigt häftigt där inne. Jag köpte lite saker till festen där och Samuel köpte ett par jättefina glasögon (bild kommer senare). Vi var inte hemma förrän halv sex och då satte jag på en tvättmaskin, satte in en fiskgratäng i ugnen och tömde diskmaskinen. Efter det la jag mig på soffan ett tag bara för att få pusta ut.

Nu har plutten och jag ätit, myst och sett på "så ska det låta" som är så bra tycker jag (om gästerna är bra och roliga). Samuel gillade det oxå men när det bara var 5 minuter kvar somnade han på soffan och där ligger han kvar än. Jag gick och hängde upp det sista av tvätten och sen satte jag mig här för att blogga lite. Det är bra om han somnar lite hårdare så han inte vaknar till när jag bär in honom.

Imorgon kommer farmor och farfar förbi runt 9-halv 10 för att hämta den lille mannen och då ska de åka till Linköping för att gå på chokladmässa. Han har sån lyx lille plutten! Sen ska han ju sova där eftersom vi ska på fest (det har ni aldrig läst förut). Och på söndag kör de honom till dansen eftersom jag ska spela match! Gå in på KFUMs hemsida (ni hittar  adressen bland mina länkar till höger) så ser ni vilka som är uttagna för att spela! Min andra match denna säsongen!

Nej, nu ska jag gå och lyfta in plutten så att jag kan få ligga på soffan och bara slappa! Det är FREDAG! Trevlig helg alla mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0