Bloggen...

är så seg ibland...! Det märks när det är många som är inne och styr, skriver och fixar på sina bloggar. Allt tar världens tid då!

Idag har jag varit och jobbat igen efter vaben igår. Nu ska väl plutten vara frisk ett tag hoppas jag. Imorgon ska han ha med skridskor och hjälm och gympakläder så han får nog kul. Han missade ju igår när frita åkte till ishallen men nu får han göra det imorgon istället. De har faktiskt fixat is på Skarphagsskolans fotbollsplan!

Nu har jag fixat ihop 3 bokmärken och ett armband till smyckespartyt på söndag. Blev bara 1 på söndag men det andra blir nästa helg istället.


Nu ska jag som vanligt gå och borsta tänderna och läsa saga för Samuel och sen direkt till pysselhörnan igen för att se om jag ska fixa ihop något mer. Imorgon hinner jag inte för då ska jag först gå på fotbollen med Samuel och direkt därifrån ska jag till F13 och spela match mot östgöta D17laget. Jag ska stå i mål eftersom L spelar i det laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0