Alla hjärtans dag!

Ja, idag är en kärleksdag! Jag vaknade upp av att min sambo och Samuel kom in med presenter på sängen! Mysigt värre!
                      
Jag fick en blomsterpinne som Samuel har gjort på sitt frita med hjälp av en fritapersonal. Jag fick några lådor till mina pärlor och färdiga smycken, en hjärtask med pistachnötter (vi äter ju inte godis i vår familj) och ett kort som mina pojkar gjorde igår när jag var på jobbet. Jag blev så glad för alltihop! En kul överraskning! Sen åt vi en bra och rejäl frukost med havregrynsgröt, te och en macka. Efter det hände något som inte är så vanligt hemma hos oss. Kl. 09.00 satt vi i bilen och åkte ner till strömmen och tittade på alla fiskare som var där. Det var cityfiskepremiär idag som började kl. 6 imorse.  Varken jag eller Mattias är så snabba på morgonen förutom om vi har planerat något. Vi har även hunnit med att handla, Mattias på Willys och jag och plutten på lekhuset! Lekhuset ska flytta ett par meter till alldeles nya lokaler så de hade 50% på allt idag så vi passade på. Så nu har även Samuel fått en alla hjärtans dag present.


Tekniklego och ett skelett!

Jag vet inte hur mycket jag kan blogga i framtiden för vår bästa dator har virus! Min älskade Mattias tyckte nog att jag sitter alldeles för mycket framför datorn så han fixade ett virus. Men han ska försöka fixa detta problem under dagen och sen hoppas jag att det räcker men i värsta fall måste vi lämna in den. Inte kul! Just nu sitter jag i Samuels rum och skriver men det är så segt. Men det får ju gå! Just för tillfället är Samuel och Mattias på fritidsgården och spelar innebandy så jag är ensam hemma! Det är så tyst och jag ska passa på att njuta lite också, inte bara sitta framför datorn hela tiden!

Ha en alldeles underbar alla hjärtans dag och en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0