Nyår....

....är det snart...!
Mattias, jag och Samuel
åker till min pappa och hans sambo Ann-Sofie
för att fira det nya året.
De bor ju i Dalshult i Perstorps kommun
i mitt kära Skåne.
Dit kommer även min syster
och hennes 2 barn,
Daisy och Skorpan!

Samuel är överlycklig för att
båda hans kompisar kommer,
ja Yonna oxå, givetvis!
Min bror Kim kanske oxå kommer
OM det inte är någon jättefest på G.

Idag var vi och köpte raketer
för det är ju lite ensamt där ute på landet.
Det ska bli så mysigt och
vi hoppas på att det kommer lite mer snö där nere.

Imorgon åker vi efter att Mattias slutat jobbet kl. 17.
Så imorgon blir det en dag med packande
och styrande.
Vi ska vara borta 5 nätter
så det blir en hel del som måste göras.
Tömma mat och diska!
Men som sagt vi åker ju inte förrän 17
och packningen och det andra gör jag klart på förmiddagen.
En pulkatur med Samuel ska oxå hinnas med.

Nu vill jag önska alla mina läsare
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
och så hoppas jag att Ni tittar in hit
ÅR 2010


Kommentarer
Postat av: Linnea

Välkommen till Skåne! Låter som om ni kommer få kul. Så söta hundar, visst är det väl Skorpan som är den stora?



Kör försiktigt.



KRAM

2009-12-30 @ 10:28:49
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Liv

Ja, den stora gula är skorpan! Jag som är allergisk och försökt hålla avståndet till dessa djur..bara älskar dem nu! Lite reserverad fortfarande men jag ser ju hur Samuel älskar dem och då blir det lättare för mig!

Gott Nytt År Vännen!

2009-12-30 @ 10:47:04
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0