.................

En helg med många dystra tankar har passerat!
En av mina arbetskamrater har gått bort
efter en tragisk bilolycka!

Det är så overkligt, så konstigt att det känns inte
som om det verkligen har hänt.

En av de mest engagerade lärare jag någonsin träffat!
Så omtänksam, så rar, så snäll, så glad
och så himla mysig!
Lilla ...!
Jag kan inte fatta......

Jag kan inte tänka mig VH utan dig!
Du har alltid funnits där!
Vi har jobbat nära vissa år
och det har varit så kul!

Jag kan inte fatta.....

Det kommer aldrig bli detsamma!
Jag kommer aldrig glömma dig!
Du är saknad!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men fy, vad hemskt, sånt får bara inte hända! Vad otäckt det är med trafikolyckor, helt plötsligt rycks någon bara bort, helt utan förvarning. Jättesorgligt för dig och alla andra arbetskamrater!



Jag tänkte titta in och önska GOD JUL till er alla tre...



Jag är fortfarande jättesjuk, blä, men har i alla fall fått antibiotika nu så nu ska det väl gå över nån gång. Vi ska ju åka till Värmland imorgon och då vill man inte smitta hela släkten heller.



GOD JUL!

Anna

2009-12-21 @ 09:21:18
Postat av: Micke

Tufft att förlora vänner.

Men så länge ens vänner lever i minnet så finns de ännu hos oss.

God jul på er!

2009-12-21 @ 23:20:11
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Bloggblad

Jag skriver under på det... Aldrig ett ont ord, bara omtanke och vänlighet. Jag ser hennes glada ögon framför mig i ett kör.

2009-12-22 @ 14:34:29
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0