Helgen snart över!

Jag jobbade 2 dagar och sen fick jag helg!
Helgen inleddes med kräftskiva/födelsedagsfest i Lindö hos Linus och Joanna!
Himla trevligt och mysigt!

Kräftor i mängder!

Dricka i mängder!
 
Kvällens värdpar!
Joanna och Linus
   
Bild 1, Mattias, min älskling!
Bild 2, Kagge och Matti!
Bild 3, Kima!
 
Bild 4, Johan, Sofie och Kagge!
Bild 5, Camilla och Ferra!

Bild 6, Petter alias Superboy!

Vilken stjärna på festen!
Petter är lillebror till Linus!

Det var massor av ungar med och de hade så kul tillsammans!

Wille, Samuel, Malou och Noel!


Det syns knappt men under kvällen höll grabbarna på med än det ena och än det andra.
Här är det Kagge som är fastlåst runt en trädstam med sina egna ben. Han höll knappt på att komma loss!

Samuel och jag och några till åkte hem vid 22.30 eftersom våra barn var trötta.
Då fortsatte leken för de stora barnen (vuxna) och
brottades någon K1 brottning.
Mattias har idag märken kring sitt ena öga!
Ja, se dessa barn!

På vägen hem så lekte Samuel med min kamera!

En bild från Norrköpings nattliv!

Igår när jag skulle lämna Citygross så möttes jag av en så rolig syn!
In kom en grabb i åldern 15-17 med bara kalsonger, suspensoar, skor och hockeyhandskar.
10 sekunder kommer det in 2 grabbar till likadant klädda.
De letar efter något men det fanns inte där så de cyklade vidare.
Eftersom de skulle på samma håll som mig passade jag på att ta ett kort.
Jag tog genom en regnig ruta i fart så
det är ingen bra bildkvalité.

Men här är 2 av dem!

Nej, nu ska jag göra något annat!
Kanske läsa en stund ute på balkongen!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Liv vilken fin och mysig blogg du har! Ni verkar ha haft en jättehärlig sommar, precis som vi. Men vad snabbt den tog slut?! Eller förresten, lite sommar till kanske vi får.



Hur gick det med bok-inslagningen??? Hoppas bra!



Här var det kaos imorse för sonen skulle på badutflykt med skolan och glömde sin ryggsäck med badgrejer och picnic hemma i hallen. Gissa vilken mamma som fick slänga sig på cykeln och trampa iväg med ryggsäcken till spårvagnshållplatsen vid SMHI på fem röda sekunder?! Tur att jag har köpt en sån snabb racercykel... :-)



Nu ska lillan och jag hämta storebror och så ska vi cykla till Vrinneviskogen och gå en sväng, ta några kontroller på "Skattjakten" (orienteringsträningen börjar imorgon och tills dess ska man ha hittat alla kontroller och fått fram ett lösenord).



KRAM

A

2009-08-19 @ 15:10:37
Postat av: Liv

Tack Anna! Ja, bokinslagningen blev väldigt bra på andra försöket! Men det är inte lätt vill jag lova! Ja, sommaren har varit bra! Skulle önskat lite finare väder men vi har hittat på en hel del.

Racercykel är bra och jag gissar att du hann!

Ha det så trevligt i skogen så ses vi på gården!

Kram Liv!

2009-08-19 @ 15:35:55
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0