Sol, sol, strålande sol!

Idag har jag suttit ute i solen och läst i 4 timmar. Gissa om det var skönt? Jag fick köpa en ny bok då jag glömde min bok hemma när vi var på G till Smedby. Jag köpte en bok som heter "när ingen annan ser" och den är skriven av en kille som berättar om sin barndom. Hans pappa förgriper sig på honom under hans barndom. Just nu har jag läst halva boken och det han skriver är gräsligt och vidrigt. Jag blir så förbannad att vuxna människor kan göra så här mot sin barn. Vad är det för monster det finns ute i världen. Hur kan det komma sig att människor kan bli så onda och så egoistiska att de bara tänker på sig själva? Jag blir så arg, ledsen och besviken!

Nä....nu ska jag försöka sluta tänka på det och hoppa i säng istället. Solen tar musten ur mig så här på våren! Jag bara älskar SOLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0