Premiär för året!

Idag har plutten och jag varit på Halvars för första gången detta året men absolut inte sista! Samuel tog 2 kulor choklad med chokladsås och karamellströssel och jag tog 2 kulor med vit choklad och pecannötkola och salt lakrits strössel ovanpå. Mumsigt värre men vit choklad var ingen direkt smaksensation....den smakade inte så mycket. Nästa gång ska jag ta saffran och viol!
     
  

Gissa om pojken min njuter! Och idag åt han upp sin glass först och åt upp det sista i min, den lille tjuven.

Idag blir det min favorit mat - fajitas med guacamole! MUMS!

Idag har jag varit förlovad i en hel vecka! Det känns fortfarande bra och vi är lika kära som vi var innan vi förlovade oss. Vi har ännu inga planer på när och hur men jag ger besked på telefonvägen och bloggvägen när vi har bestämt oss.

Nu ska jag se "så ska det låta" med min favorit - Thomas Järvheden!
Ha det!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja visst är det vår när man kan sitta ute och äta glass. MUMS!



Kram

2009-04-03 @ 21:18:30
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Bloggblad

Ni är verkligen lika, sonen och du!

2009-04-04 @ 22:18:52
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0