Påskpaket!

Jag är med på ett påskäggsbyte på en sida som jag ofta är inne på och chattar. I julas var jag med första gången på ett julklappsbyte och det var himla kul! Nu var det dags igen och givetvis ville jag vara med igen... Kul att ge bort pärlor och annat som har med smyckestillverkning att göra och lika spännande och få! Denna gång skulle vi lägga med en ledtråd om vem vi är som skickade och det ska bli spännande och se om jag kan klura ut vem som skickat detta stora paket till mig.
 

Jag är så nyfiken på vad det kan vara i men jag ska försöka vänta tills påskafton. Det passar ganska bra att jag får smyckesdelar och Samuel får godis och Mattias får... morötter :-). Min ledtråd i mitt paket var bra men jag tänker inte berätta än vad det var utan det gör jag efter påsk då jag vet att den jag skickade till har öppnat och gissat. En del på den chatten som jag är på läser min blogg ibland och det vore ju synd att avslöja alltihop för tidigt.

God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0