Ledig måndag!

Det blev en kanonbra cykelrunda! Inte för lång men det var lagom eftersom vi hade motvind mest hela vägen (iaf när vi cyklade hemåt). Vi duschade hos farmor och farfar som är så snälla att låna ut cyklar och duschen. Det är väldigt snällt eftersom ni alla vet att vi inte har någon dusch för tillfället. Vi tog med smörgåstårterester och egen hemmagjord läsk på turen. Det var smaskigt och så varmt där vi fikade eftersom det var lä där.


   
   

Ni ser ju själv på bilderna att vi har haft en trevlig dag! Samuel var kanonbra när han cyklade på landsväg. Han höll sig till kanten och tittade rakt fram hela tiden. Det känns som om vi kan göra om det fler gånger.

När vi kom hem så bjöd samuel in 2 kompisar från gården och vi alla 4 körde "BUZZ dinos".
BUZZ! Junior Dino Den
Jag vann! Sen gick de in på Samuels rum för att bygga lego och lyssna på musik och jag traskade ner till källaren med en del vinterprylar som jag har haft på balkongen. Jag passade även på att plocka upp påskpyntet och sen dekorerade jag mitt påskris som jag köpte i lördags. Eftersom både jag och plutten kan vara allergiska mot björkris så köpte jag trollpil. Det vart kanonbra när det blev klart. Det är så stort men det är fint ändå!
 
Bilderna blev lite mörka men de får gå och jag tror att ni ändå kan få en uppfattning om hur det ser ut!
Nu ska jag kolla facebook innan jag fortsätter med lite plock här hemma.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linnea

JÄTTEfint påskris, här blir det inget iår, har ju en liten fyrbent herre som är bra på att välta saker.

Kram

2009-04-06 @ 18:07:29
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0