Långfredag!

Jaha...långledig! Idag är det enda måstet att åka till affären! Det är ok och sen är det väl ett måste att jag ska ta mig iväg till den gemensamma duschen och vaska av mig. Det börjar bli dags för det så att jag kan komma igång här hemma. Ska väl dammsuga av hallen och toan till att börja med.

Samuel ser jag inte så mycket av just för tillfället, han är ute och leker på gården hela dagarna. Igår ropade jag in honom kl. 20.00 och då frågade han varför han skulle gå in? Jo, klockan är mycket och det är dags att göra sig iordning för sängen, sa jag. "Vänta, ropade han, försvann som ett skott och kom tillbaka med ett stort leende. "Jag har bestämt med kompisen att vi ska träffas här kl. 9 imorgon." Och 10 minuter över 9 gick han ut!

Nu vill jag önska alla mina 12 läsare GLAD PÅSK och ät lagom mycket godis!

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Ha det så skönt, jag njuter också av att vara ledig. Hade ju tänkt hinna göra undan en massa saker i veckan som gick, men det tog tvärstopp på det... ja, du vet ju... Och det tog all min uppladdade energi, så jag har varit mer än slak efteråt.



Vi ses inte nästa vecka. J är kvar i Tyskland då.

2009-04-10 @ 11:30:28
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Liv

Ahh....just det! Vi ses veckan efter det!

2009-04-10 @ 11:55:53
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0