Kortvecka!

Nu är det bara 3 dagar kvar på denna jobbvecka, härligt. Jag gjorde min längsta dag idag så nu blir det bara tidigare och tidigare! Och på fredag är vi lediga, tack vare sossarna. Ska Ni ut och demonstrera något? Inte jag men vi ska väl ner till stan och titta på tågen. Det är ju 3! tåg i Norrköping. 1:a maj tåget med sossarna, motorcykelkortegen och raggarbilarna. Sen har vi tivoli i Folkets Park oxå hela helgen. Så det finns att göra i helgen.

På lördag ska Mattias och Samuel ev åka till Mantorp för att se biltävlingar hela dagen. Usch...vad ensamt för mig!! Nej, då ska jag städa och plocka och göra fint till helgen efter då Mattias stora familj kommer hit och firar Samuel som fyller 7 år. Jag ska även ta ett tag på balkongen även om inte badrummet är färdigt. Alltså, badkaret och elementet står där ute och tar upp rätt mycket plats.Men då städar jag ändå! På tal om badrummet så torkar det fortfarande. Det händer ju inget och vi får inga besked. Just nu är jag ganska less på alltihop.

Men 2 roliga saker: Vår soffa har kommit (och tv-bänk) men det får stå kvar på Finnlandia ett tag till. Kanske hämtar den på söndag då jag har städat eller så får det vänta tills badrummet är klart. Den andra saken är att jag ska på synundersökning imorgon för att få linser...jippieeee. Har velat ha länge men inte fått tummen ur...ja ni vet var. Men imorgon ska jag dit. Nu ska jag kolla in facebook för att se om det händer något kul där och sen är det sängen som viskar mitt namn...mitt namn (Roger Pontares röst). God natt och sov gott!

Vår son när han är 7 månader ung! Det går fort!
Han fyller 7 år om 1½ vecka!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tråkigt när ni inte får några besked, man vill ju att det ska bli klart fort.



Tackvare dig som jag hamnat på Facebook,tack:-)



KRAM

2009-04-28 @ 09:41:11
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Jossan

vad önskar sig den lilla sparven då ? .. förslag?.. kraaaaaaaaaaaaaaam

2009-04-28 @ 17:06:20
URL: http://www.metrobloggen.se/JosefinHurtig
Postat av: Liv

Dykargrejer! Typ: cyklop och snorkel!

2009-04-28 @ 19:48:34
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: Bia

Hej! Hittade hit när jag sökte på raggarbilar... :)

Trevlig helg!

2009-05-01 @ 07:23:20
URL: http://biaweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0