Hatar avbrott i filmen!!!

Efter Robinson hade jag bestämt att jag skulle se filmen som kom efter, "phone booth" för den verkar bra. Tittar och tycker att den är spännande. Så blev det reklam och då passade jag på att gå och kissa och hämta något att dricka men vad händer...jo då ska det bli nyheter! Att jag aldrig lär mig!! Jag bara hatar avbrottet! Ta nyheterna före filmen då för f*n (förlåt att jag nästan svär men jag blir så irriterad)!

Robinson...det är en sorglig saga! Attans nära att det blå laget vann och vilken illa balansgång utav Angela. Det är ju hennes fel att de förlorade men det kan inte vara så lätt och jag tyckte att laget tog det bra iaf. Och nu ska de få komma till en ny strand, så skönt för dem!
Monark Karin 233 3vxl Dam 09
Vilken härlig cykel jag har köpt! Den är bara så skön att cykla på så det är helt otroligt. Samuel och jag var ute ett varv idag för att prova några olika lekplatser. Jag får inget ont i rumpan... hehe... Precis som det ska vara! Jag är så glad att jag gick och köpte den! Snart kommer väl soffan och tv-bänken oxå + att om ett par veckor har vi ett nyrenoverat badrum.


Några bilder från vår cykeltur tagna med mobilen.
 
   
På en gård precis på andra sidan vägen brevid LIDL har de en gammal håla som det säkert varit vatten i för länge sen. Där cyklar min son som en galning! Jag ser på med andan i halsgropen hela tiden. Idag träffade vi på en f.d dagiskompis till Samuel och de hade jättekul ihop men hans mamma hade nog samma känsla som jag när de for omkring där. Den här gropen är ganska populär för andra med, äldre ungar och ungdomar kör med sina trickcyklar där.

Idag har det oxå varit toppenväder fast mycket kallare än vad det var igår. Solen var framme och det är huvudsaken.

Filmen var bra! Den har nog inte kostat allt för många kronor att göra då det utspelades sig i en telefonkiosk. Nu är det färdigskrivet för idag. Imorgon är det dans för Samuel och sen är det middag i Smedby! Idag åt vi flygande Jakob, mums!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0