Facebook!

Idag har jag startat ett konto på facebook och har redan hittat ett par vänner sen förr. En kille jag pluggade ihop med på lärarhögskolan i Malmö och en tjej jag spelade innebandy med i Upplands Väsby. Men det är inte säkert de vill ha mig som vän!

Ang. renoveringen så togs tältet bort idag så allt är som vanligt i köket igen förutom att tvättmaskinen står här. Nu torkar de badrummet och det hoppas jag att det fortsätter så t.o.m tisdag morgon. Visserligen låter fläkten men det stör inte, det stör mer om det ska gå en massa byggjobbare fram och tillbaka hela tiden.

Igår och idag har det varit 2 helt underbara vårdagar där barnen gått utan jacka och inga överdragsbyxor. Samuel och jag har plockat fram hans cykel och den funkade att cykla på på en gång. Nu går det däremot inte att cykla på den då en grabb från gårdens tröja har fastnat i kedjan. Han hoppade på på pakethållaren och höll sin tröja i handen och samuel cyklar vidare bara det att pojkens tröja trasslar in sig rejält i däck och kedja. Mattias måste fixa eländet!

Om 2 minuter börjar "medium" på 4:an och det är bara ett måste! Ha det och sov gott!

Kommentarer
Postat av: JonnamedJ

Lägg till oss då!

2009-04-02 @ 22:37:22
Postat av: Liv

Jag hittar er inte! Adda mig istället!

2009-04-03 @ 15:28:28
URL: http://pysselliv.blogg.se/
Postat av: JonnamedJ

Men jag kommer inte ihåg ditt efternamn... (fy va pinsamt egentligen) Ifall du inte minns mitt eller så, så heter jag Johanna Rastas. :D

2009-04-04 @ 17:55:55
Postat av: Liv

Jag har gjort en förfrågan nu!

2009-04-04 @ 18:32:48
Postat av: Sara Rosengren

lägg till mig? :D

2009-04-05 @ 23:17:52
Postat av: Liv

Klart Sara! Kul att du och jag ska vara fejjan kompisar!

2009-04-06 @ 09:35:35
URL: http://pysselliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0