Bryan Adams!

Var inne på Jossans blogg och hörde Bryan Adams "Heaven" med en liten annorlunda video. Den var kanonbra Jossan! Men det fick mig att börja tänka på min idol när jag var ung: Bryan Adams. Jag var i Köpenhamn 2 ggr och såg honom live. Det var häftigt! Så nu får ni höra en bra låt av honom! Han är ju bara bäst! Luta dig tillbaka och bara njut i 5 minuter och sjung gärna med!

Plutten har varit på disco idag! Mammas stora kille! Vi har ätit världens lyxigaste startpåhelgen middag: ärtsoppa och pannkakor! Nu ska jag se på "så ska det låta". Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Finns ingen bättre låt på sommaren.. :p ..

2009-04-18 @ 11:48:04
URL: http://www.metrobloggen.se/JosefinHurtig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0