Badrummet!

Om en vecka skulle badrummet vara klart men så blir det inte! En av "gubbarna" var här idag och mätte något och kollade läget sa att det behöver torka 1 vecka till och sen ska de sätta igång med själva renoveringen. Så det tar mer än 4 veckor. Nu har vi varit utan i 3 veckor och det är tråkigt. "Gubben" sa att de skulle betala en del av vår elräkning eftersom torkapparaten drar rätt mycket ström och det är ju juste. Nu ska vi bara kolla upp med hyresbostäder om vi kan få avdrag på hyran oxå. Det skulle kännas rätt bra eftersom vi inte kan utnyttja hela lägenheten + att vi har ett ständigt brus. Det bruset hörs ju överallt! Jag återkommer när jag vet mer + att jag ska försöka komma ihåg att ta ett kort på hur det ser ut där inne nu. Ha det och god natt!

Ps! 3 inlägg på en och samma dag, har det hänt förut??

Kommentarer
Postat av: Eva Magnusson

Lilla gumman!



Nu har jag läst allt du skrivit, vilket härligt liv du har, visste väl redan när jag födde dig att du skulle fixa det, det var därför jag gav dig namnet Liv!



Hoppas verkligen att vi kan genomföra det vi pratade om med "plutten", jag kör upp och hämtar honom, det är inga problem, tänkte mest på kostnaden. Vi spånar vidare på det så får vi se.



Din gamla mamma har haft så djävulusiskt ont i sin rygg så hon har inte suttit vid datorn på ett tag, nu är det bättre, nu kan jag sätta mig och resa mig utan större problem.



Har varit ute och cyklat på min nya cykel idag ca 4 km, det gick bra, men jag har busskortet med mig i fall att ryggen inte håller.



Kram mamma osv

2009-04-18 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0